Retur / schimb produse

PROCEDURA SCHIMB PRODUS - DORITI UN ALT MODEL, O ALTA MARIME SAU O ALTA CULOARE?

Daca va razganditi asupra culorii sau modelului sau a marimii, echipa noastra va pune la dispozitie schimbarea culorii sau a modelului comandat, doar daca sunt respectate urmatoarele conditii:
• Costurile de transport in valoarea de 20 lei vor fi suportate de dumneavoastra
• Solicitarea schimbului trebuie sa se faca in maxim 48 ore de la data primirii coletului
• Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (rugam ca, pe cat posibil, sa trimiteti produsul in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, deoarece si ambalajul contine elemente de autenticitate ale produsului si producatorului, conferind clientului garantia ca produsul este original)
Daca aceste conditii sunt indeplinite, puteti returna produsul in vederea efectuarii schimbului, tot ce trebuie sa faceti este sa ne contactati la numarul de telefon: +40.314.260.643 si sa ne informati ca doriti schimbarea produsului / produselor comandate.

IMPORTANT
• Valoarea produsului achizitionat initial va fi scazuta din valoarea noului produs ales si coletul va fi expediat cu taxele de transport suportate de dumneavoastra
• Valoarea noului produs trebuie sa fie egala sau mai mare cu valoarea produsului returnat.
In cazul in care ambalajul este distrus (cutia), ambalata necorespunzator se va percepe o taxa de 15 lei, aceasta va fi retinuta din suma de retituit.


MODALITATE DE SCHIMBARE A MARIMII
Dupa notificarea telefonica, operatorul cu care ati discutat va plasa o comanda de schimb. Curierul se va prezenta la adresa specificata de dumneavoastra cu coletul continand noul produsul, iar dumneavoastra ii veti preda produsul pe care doriti sa il schimbati ambalat corespunzator.

PROCEDURA RETUR PRODUS - DORITI RETURNAREA PRODUSULUI / PRODUSELOR?

Conform art.9 din OUG 34/2014, va informam ca beneficiati de o perioada de 14 zile de la primirea coletului pentru a ne informa cu privire la retragerea din contract si returnarea bunurilor achizitionate, fara a fi nevoiti sa va justificati decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si la art.14 din OUG nr.34/2014.

IMPORTANT
• Solicitarea returnarii produselor sa se faca in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului
• Produsul / produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost livrate (rugam ca, pe cat posibil, sa trimiteti produsul in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, deoarece si ambalajul contine elemente de autenticitate ale produsului si producatorului, conferind clientului garantia ca produsul este original), neaparat in colet, sa existe copia facturii, contul bancar valid si numele titularului contului unde se vor returna sumele
• Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou
• In cazul in care achizitia genereaza un cupon cadou, si acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului
• In termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea coletului in depozitul nostru va vom rambursa suma reprezentand valoarea produselor returnate de dumneavoastra in contul specificat
Coletele se returneaza la urmatoarea adresa: Str Straduintei Nr 1 Sector 4 Bucuresti 041776, in atentia Dolly Shoes SRL, telefon contact: +40.314.260.643
Costul de transport al curierului in cazul returului produsului / produselor este suportat in totalitate de client. Produsul / produsele pot fi returnate doar prin curier rapid
• Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice

Daca aceste conditii sunt indeplinite, puteti returna produsul / produsele in vederea recuperarii pretului achitat pe produsul / produsele respectiv(e), tot ce trebuie sa faceti este sa ne contactati la numarul de telefon: +40.314.260.643 si sa ne comunicati intentia dumneavoastra ca doriti sa returnati produsul / produsele achizitionat(e).

Nu acceptam colete de la POSTA ROMANA sau colete cu RAMBURS.
Loading...